BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

AH Mobiel slechte service

Bijdrage door gebruiker
09-08-2010
7 reacties
wie weet wat te doen bij het volgende:
ik heb ruim paar weken geleden bij ah mobiel een prepaid mobiel besteld en betaald via ideal. ik kreeg op de dag dat het afgeleverd zou worden een mailtje dat het toestel niet op voorraad was en dat ik zo snel mogelijk bericht zou krijgen over oftewel levering oftewel duidelijkheid over geld terug etc.
ik wordt nu aan het lijntje gehouden omdat zij volgens de kleine lettertjes niet aansprakkelijk gesteld kunnen worden omdat de bestelling is uitgeleend aan een wederverkoper. dat is dan lekker!!!
wel geld ontvangen en geen service verlenen.

wat kan ik doen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.