ik ben op 3 september afgesloten van het simpel account
waarvoor ik €2,50 per maand betaalde ik moestbinnen 5 dagen betalen
omdat betaalde nummers en zo buiten de bundel vallen al heel snel kreeg ik een brief van een incasso buro van simpel dat ik snel moest betalen om niet
in de hoge kosten te komen ik moest betalen €8,99 gelijk betaald
maar werd niet aangesloten op 23 september kreeg ik een mail van het incasso beru dat alles was betaald 2 weken later gebeld met simpel dat was niet zo makkelijk want ze zijn bijna nooit te bereiken de dame vroeg waneer de datum was betaald ik het uitgelegd ze zij ik ga het voorleggen aan mijn supervisor nu meer dan een week later nog steeds niet aangesloten
wie weet wat ik hier aan kan doen ik heb bij elkaar al ruim 12 mailen verstuurd aan simpel maar weinig reactie