BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Afsluiten Orange mailbox

Bijdrage door gebruiker
01-04-2008
4 reacties

Om de stroom klachten over Orange nog een beetje te voeden, het volgende. Wegens de zeer magere service bij Orange-cable ben ik overgestapt(of weer teruggetreden) naar Casema cable. De overstap verliep prima op één ergenisje na. Waarschijnlijk uit wrok over de overstap werd mijn mailbox van Orange midden op de dag van overstap gesloten en is daarmee onbereikbaar voor mij. Dit is op zich niet zo erg, ik had van Orange eigenlijk niets anders verwacht, maar wat ik wel kwalijk vind, is dat als iemand een mailtje naar mijn oude orange adres stuurd, men geen bericht krijgt dat de box gesloten of opgeheven is. Er komt zelfs geen bounce bericht. Ik vind het zeer onfatsoenlijk gedrag, een beetje provider laat de mailbox zeker een maand bereikbaar zijn, maar bij Orange is service een onbekent woord waarschijnlijk. Bellen naar Orange geeft het gebruikelijke doorschuiven van het probleem naar Casema, en Casema zegt dat zij herhaaldelijk het probleem bij Orange hebben gelegd, maar daar geen resultaat bereiken. Ik mis nu waarschijnlijk een aantal mails en een aantal contacten, aan wie ik geen adreswijziging heb door kunnen geven.

[verwijderd door redactie]

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.