BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Afsluiten abonnement: verkeerd geïnformeerd

Bijdrage door gebruiker
05-07-2013
7 reacties
Goedemiddag,

Twee weken geleden heb ik in een Telfort winkel een abonnement afgesloten voor 2 jaar. Ik heb bij meerdere winkels/providers gekeken en dit leek het meest gunstige abonnement. Een heel belangrijk punt wat ik heb nagevraagd is wat er gebeurd als de databundel op is. Mij is verzekerd (en ik heb het zeker 3 x gevraagd) dat als de databundel op is dat er geen extra kosten bij zouden komen, het internet zou niet worden gestopt, maar de snelheid van het dataverkeer zou langzamer worden. Op basis van deze informatie heb ik het abonnement afgesloten.
Helaas bleek gisteren dat het internet toch wordt gestopt, het is mogelijk om data bij te kopen, maar dit is dus niet wat mij is verteld. Had ik dit geweten had ik dus GEEN abonnement afgesloten bij Telfort.
Ik heb vandaag de klantenservice gebeld en zij vertelde mij dat het vaker voorkomt dat er in de winkel verkeerde informatie wordt gegeven, maar op eenmalige korting kon zij verder niets regelen.
Ik vraag mij af of dit zomaar mag. Er is toch mondeling aan mij iets toegezegd, en - dit meen ik oprecht - zonder deze toezegging had ik dit abonnement NIET afgesloten.

Heeft iemand advies wat ik het beste kan doen?

Groet,
Sylvia
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.