Recentelijk is mijn telefoonlijn afgesloten door UPC omdatik mijn rekening 9 dagen te laat betaald heb. Ik ben geen wanbetaler. Tevensheb ik nooit een herinnering van UPC ontvangen.
De reactie van UPC was dat zij de klant(mij dus) tegenzichzelf in bescherming wilden nemen. Daarnaast werd mij verteld dat het na betaling ten minste 5 dagen duurt voordat ik weer wordt aangesloten.
Mag dit zomaar?