BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

afgesloten door tele2 door hoge kosten dataverbruik en blijkbaar onmogelijk om weer aan te sluiten!?!?

Bijdrage door gebruiker
17-02-2013
20 reacties
op 13 feb kreeg ik een sms van tele 2 dat ik de helft mijn datategoed had verbruikt. de 14e kreeg ik een smsje dat ik het einde van mijn databundel naderde. Dit vond ik vreemd maar aangezien de 16e mijn nieuwe bundel in ging besloot ik voor die dag minder mijn telefoon te verbruiken, dan zou het wel goedkomen...dacht ik.,,

op 15 feb deed mijn telefoonnetwerk het niet meer, ik dacht dat het misschien een storing was, maar 16 feb deed hij het nog steeds niet. Toen heb ik de klantenservice gebeld en kreeg ik te horen dat ze hadden afgesloten omdat ik een te groot bedrag open had staan. Ik schrok uiteraard toen ze zeiden dat ik 164 euro boven mijn bundel zat! Ik snap niet hoe dit komt en de personen die ik heb gesproken van tele2 kon mij ook niet vertellen waar en wanneer die kosten gemaakt waren en dat dataverbruik zo groot was!

Toen kwam het volgende, ze hebben me afgesloten en geven aan dat ze me pas over 10 dagen weer kunnen aansluiten! Dit omdat ze het bedrag niet konden factureren...toen ik aangaf dat ik niet 10 dagen zonder telefoon kan (kan nu dus niet bellen of gebeld worden) kreeg ik weinig begrip terug. Ik kreeg alleen maar te horen: "sorry mevrouw we kunnen tot 26 februari niks voor u betekenen!" Ook toen ik aamgaf dat ik het bedrag dan wel direct wilde betalen gaven ze aan dat er geen mogelijkheid was om mij weer aan te sluiten!

Ik voel me ontzettend belazerd door Tele2 ten eerste omdat ik ineens extreme kosten heb gemaakt, waar ik echt geen weet van heb en die zij niet kunnen aantonen. En ten tweede ben ik vooral enorm boos dat ze me hebben afgesloten en dat ik niks kan doen om weer aangesloten te worden, zelfs al betaal ik per direct mijn hoge rekening!!
Ik vind dat Tele2 mij op geen enkel vlak 'service' heeft gekregen en vind dat ze een belabberende klanten'service' hebben!

Mijn vraag is:
- Heeft er iemand anders hetzelfde probleem meegemaakt met ontzettend hoog dataverbruik en belgebruik zonder dat tele2 dit kon toelichten!
- En heeft er ook iemand anders meegemaakt dat hij/zij is afgesloten door tele2 en dat ze voor lange tijd niet aangesloten konden worden? Kon daar ook echt niks aan gedaan worden??

Groeten Ee

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.