Hallo allemaal,
Na een jaar een tevreden klant te zijn geweest van Concepts helaas klant geworden van Telfort door een overname. Ik was al redelijk sceptisch over Telfort aangezien het onderdeel uit maakt van KPN maar dacht, ik geef het een kans. Nou, ik heb het geweten...
Ik ben normaal gesproken iemand die veelal met mail of webformulieren werk omdat ik het dan schriftelijk heb. Een ervaring uit het verleden. Ik heb derhalve 7 maal het webformulier ingevuld en van die keren heb ik 2 maal een reactie mogen ontvangen. Ook het opzeggen heb ik via de website gedaan in 1e instantie maar ook hierop geen antwoord.
Uiteindelijk heb ik maar opgebeld en het telefonisch opgezegd omdat mijn vragen niet beantwoord werden en ik daardoor uiteraard ontevreden ben. Ja, dat is uiteindelijk wel gelukt. Maar wat mij steekt is dat je geen antwoord krijgt op vragen. Je dus eigenlijk niet goed kan inschatten of het overname abonnement wel hetgeen is wat je wilt. Maar door al die onbeantwoorde invullingen wel even inmiddels 2 maanden verder bent. En je eigenlijk aan het lijntje word gehouden.
Och, als consument zit je toch wel weer vast aan dit soort bedrijven. Ze hebben hun geld… zij blij.
Ik minder te meer omdat ik nu vast zit aan een maand dubbele lasten maar dat is dan mijn keus.
Ik kan dan alleen op dit soort fora enkel aangeven aan een ieder die dit leest.
Ga niet in zee met Telfort, leuk die reclames maar ik zeg maar:
‘’Telfort, van goede service naar onbeantwoorde service… wie had dat ooit gedacht.’’