wij hebben een aantal jaar een tele2 abonnement gehad via kpn en zijntoen overgegaan op tel2 zelf. in het begin wel wat problemen gehad maarze waren ook net met deze tak dus maak je je daar niet zo druk om.zouden een korting krijgen van een half jaar 10 euro minder aanabonnementskosten. niet helemaal goed gegaan maar na een telefoontjegeregeld. alleen nu komt het. ze zijn na dat half jaar vergeten dekorting stop te zetten en hebben deze nu nog anderhalf jaar langerdoorgevoerd. krijg december 2008 een brief waarin staat dat ze eenadministratieve fout hebben gemaakt en nu even van een half jaar geldterug eisen mogen al blij zijn dat ze het niet van de hele periodedoen. de volgende dag ligt er een rekening op de mat met daarin voor demaand de abonnementskosten en belkosten + de 60 euro. geschrokkenbellen we naar tele2 en krijgen als reactie ben je het er niet mee eensmoet je het maar weer terug halen van de bank. meteen de bank gebeld entoen het via automatische incasso was afgeschreven meteenteruggevorderd. maar wel de rest van de rekening meteen overgemaakt.ivm met meerdere klachten ook het abonnement opgezegt wat blijkbaar ookheel erg lastig is. een aantal keren geprobeerd in contact te komen viatelefoon email en brief maar geen reactie gekregen. van de week kregenwe een brief van incassobureau intrum justitia met daarin dat we eenrekening moeten betalen van tele2 heengebeld en de situatie uitgelegden de volgede reactie van tele2 is dat we meteen moeten betalen anderslaten ze het wel even voorkomen. navraag gedaan aan het incassobureauintrum justitia of je als je zelf een fout mag deze zomaar op een andermag verhalen waarop ik een antwoord krijg van dat het niet hun probleemis en dat ik gewoon met betalen.zijn er meer mensen bij wie ze dezeadministratieve fout hebben gemaakt en die ook even zonder overleg eenbedrag moeten terugbetalen.