BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

acer elende

Bijdrage door gebruiker
01-01-2009
14 reacties

ik heb een jaar geleden een nieuwe laptop gekocht voor mijn dislekte zoon ,hij kon mavo/havo alleen doen als hij op school en thuis op een laptop kon werken ,nou een nieuwe gekocht ,en deze is het afgelopen jaar al 7 keer kapot geweest ,ik heb gesmeekt om een nieuwe omdat het kind telkens zonderzat ,en dat is een ramp! al zijn huiswerk en repetities doet hij ermee ,heb hoge kosten door het bellen, hij is nu net buiten de garantie en natuurlijk alweer kapot! is opgestuurd 8 weken geleden en is zogenaamd terug gestuurd door acer via upc ,maar ik heb hem niet ontvangen . heb hele formulieren in moeten vullen ,en heb weer wekelijks gebeld waar die nu blijf ,nu zeg upc dat ze vorige week geld overgemaakt hebben naar acer omdat hij als vermist is opgegeven ,heb acer opgebeld ,maar krijg alleen maar te horen het is genoteerd en verder hoor ik weer niks! ,wat moet ik ??? mijn zoon zit al weken zonder en volgende week begint zijn school weer ,en ik kan helaas geen nieuwe betalen ...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.