Ik heb 19-08-2005 een Acer Pc gekocht bij de Radio Modern. Deze deed het meteen na de aankoop al niet. Toen via de Acer Helpdesk de benodigde cd's na een maand! ontvangen.
Op 21-10-2005 begaf de pc het. Deed helemaal niks meer en was niet te maken door een locale computerboer. Via de Acer Helpdesk ter reparatie aangeboden. Hierbij was niet vermeld dat de data op de HardDisk verloren zou gaan.
Ik kreeg 15-12-2005, na diverse malen bellen een nieuwe PC van Acer. Intussen 2 maanden later. Alle foto's en bestanden van mijn werk waren verloren gegaan.
Vrijdag 17-02-2006 heeft de nieuwe pc het ook weer begeven. Met hetzelfde probleem. Hij gaat helemaal niet meer aan. Volgens mij een probleem met de voeding.
Ik heb geprobeerd via Radio Modern mijn geld terug te krijgen maar die geven dat niet, via Acer is de enige optie: Opsturen en laten maken, met de kans dat er weer hetzelfde probleem ontstaat en dat ik weer alles kwijt ben.
Ik hoef geen Acer meer. De PC's zijn slecht en de service ook.
Is er nog een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen en de aankoop te annuleren?
MVG Sander Bleyie