Ik heb afgelopen jaar een acer laptop gekregen van mijn ouders samen met mijn zusje. met de laptop van mijn zusje is verder weinig aan de hand. die van mij echter is nu voor de 4e keer deffect. 1 maal was dit een softwarematig probleem en heeft mijn vader hem nieuw leven ingeblazen. daarna is hij een keer kapot gegaan omdat ik een incorrecte bios update van de acer site heb gekregen en nu voor de 2e maal heb ik een verticale dode pixellijn in mijn scherm. elke keerben ik mijn laptop gemiddeld zo'n 2 maand kwijt geweest. 2 maal heb ik nu een leen laptop gekregen alleen ik heb voor mijn studie bepaalde programma's en bestanden nodig waar ik dan niet bij kan. mede hierdoor heeft mijn studie behoorlijke vertraging opgelopen. toen mijn laptop de vorrige keer stuk ging werd mij gezegd dat wanneer mijn laptop wederom stuk ging ik WAARSCHIJNLIJK mijn geld terug kreeg. alleen nu hij weer het zelfde deffect heeft (dode pixellijn) heeft dynabyte er achteraan gebeld met acer en word mijn n8merrie wederom gerepareerd. deze laptop bevalt mij afgezien de deffecten totaal niet en ik zie dus veel lievermijn geld terug zodat ik een andere laptop kan kopen. ik vraag mij dus af of hier wat te regelen valt aangezien ik er achteraan gemailt heb dat ik graag mijn geld terug wou etc. ik heb mijn laptop afgelopen zaterdag weggebracht naar dynabyte omdat ik zo kort mogelijk zonder laptop wil zitten alleen het liefst wil ik dus een nieuwe laptop. wat kan ik doen wat kan ik proberen??? please help...