heb een acer computer gekocht na 6 maanden was hij kapot. opgestuurd duurt drie weken dan krijg ik de laptop terug zit nieuw moederbord in. maar was niet opnieuw windows geinstalleerd. daarom was klokje aan voorzijde mischien niet goed. ik dus opnieuw geinstalleerd. was het niet. ook was de laptop van buiten beschadigd. ik boos weer gebeld en laten ophalen gesproken met persoon op hoofdkantoor in den bosch. zou allemaal mety spoed gedaan worden drie weken later en diverse telefoontjes later nog niks toen gebeld en gezegd jullie houden me aan het lijntje hij wordt niet opgestuurd zegt er een nee hij is nog in reparatie. ik kwaad en wilde er niks meer mee te doen hebben ga me geld wel terug halen bij de winkel. afijn zou nieuwe krijgen. zo gezegd zo gedaan ik krijg een nieuwe laptop,
en nu komt ie is kapot ben niet verder gekomen dan het instaleren van windows. ik bellen neem aan dat ze dan zeggen oke maken een verzendsticker en hij kan verstuurd worden. nee moet en zal met de helpdesk bellen. terwijl ze op het hoofdkantoor weten waar het om gaat.
afijn alle ellende later ben naar winkel gegaan die gaan er nu mee verder.
IK eis een nieuwelaptop de nieuwere versie die ze me hebben aangeboden. wat ik overigens netjes vond van ze. en daarnaast wil ik nu ook een nieuwe garantie erbij die langer is dan een jaar en met garantie op betere service.omdat mijn twijfels over het geheel erg groot zijn als alles maar snel kapot gaat.
of anders mijn geld terug met daarbij de schade vergoeding voor de belkosten dagen vrij nemen om dat ding te laten halen. en de nodige kop zorgen die er bij gepaard gaan.
is dit een redelijke eis?
overigens vraag ik meerdere mensen met slechte ervaring contact op te nemen samen staan we sterker.