BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Accu mobiel kapot, verzekering KPN werkt niet mee !

Bijdrage door gebruiker
05-03-2019
3 reacties
2 maart naar KPN business center Arnhem geweest, mobiel accu kapot, u bent verzekerd, mobiel moet opgestuurd worden,
4 maart gebeld KPN, wederom u bent verzekerd, formulieren invullen, verificaties ect... verstuurd per e-mail naar schadeclaim KPN. 5 maart telefoon van KPN schadeclaim, krijg geen reparatie of andere mobiel, wel verzekerd, maar ik heb in augustus 2018 de abonnementen van 3 telefoons naar Sim only gezet, dus u bent niet meer verzekerd voor ALLE mobieltjes, maar u heeft wel tot nu toe verzekering betaald, die wil KPN terugstorten. Dit mag toch niet? 3 mobieltjes met terugwerkende kracht uit verzekering halen, terwijl 1 zelfs in augustus gekocht is.
KASSA HELP


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.