BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Accesspoint verbinden met router

Bijdrage door gebruiker
11-04-2014
1 reactie
Beste forumleden,

Omdat telefonie via de Horizonbox van UPC niet vlekkeloos functioneerde, heb ik op hun aanraden een modem met WiFi ontvangen. Alles werkt nu perfect, op één uitzondering na. Ik heb via de een van de netwerkpoorten van de nieuwe modem bedraad contact gemaakt met mijn Sitecom router op de eerste verdieping, waar drie netwerkschijven aan hangen. Ik kan nu via Sitecom niet meer gebruik maken van internet én de netwerkschijven, wat eerst via Hoizon wél vlekkeloos verliep. De Sitecom heeft een veel sterker signaal dan de UPC (Technicolor) modem. Nu moet ik voor internet inloggen op de UPC modem en voor werken met de netwerkschijven op de Sitecom. Heeft dit probleem met IP adressen te maken en zo ja, hoe los ik dit op?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.