BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

abuseteam kpn

Bijdrage door gebruiker
30-01-2014
8 reacties
vanochtend kreeg ik bericht van abuseteam van Kpn. Misbruik via onze internettoegang. een heel verhaal over ntp, udp123 en ik weet niet wat. voor deze niet ict-er vooral niet te begrijpen. vanmiddag alle mogelijke scans laten lopen en bevestiging dat het in orde was. 1/2 uur later: niet in orde. wij kwamen er niet uit. bevriende ict-er gebeld. wat blijkt: op onze router, geleverd en gemonteerd door kpn blijkt een poort open te staan. precies die ene waar het probleem zat volgens hen. kort en goed: kpn levert en monteert en ineens bericht dat eea niet goed is en internetblokkade. inmiddels een halve dag verder, met veel gepuzzel en gevloek, lijkt het nu goed te gaan. Wie heeft ervaring met dit soort gedoe en kan kassa organiseren dat providers dit soort acties niet meer doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.