halloo
vandaag ontving ik een briefvan tele2, die bericht doen over het feit dat zij vanaf heden ook gerechtig zijn om abonnementskosten in rekeningte brengen ... op zich niets mis mee. maar ...
ze willen in de week van 3 juli met iederen telefonisch contact zoeken, voor officiele goedkeuring van de consument ... tele2 zorgt verder voor het opzeggen van kpn abo enz enz ....
mag dat ? alleen via telefoon ofiiciele goedkeuring geven ?? is daar niet een schriftelijke bevesting voor nodig ??