BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnementsgeld Telfort niet zoals afgesproken, wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
24-12-2009
5 reacties
Op 23 september 2008 heb ik een sim-only abbonement afgesloten bij Telfort - een belbundel van 300 minuten per maand. Er werd geadverteerd met een bedrag van 7,95 per maand bij een 24 - maanden contract. Ik heb nooit aan internetbankieren gedaan of iets dergelijks, dus ik had nog nooit de online factuur gezien. Een aantal weken geleden besloot ik te kijken en tot mijn verbazing zag ik het volgende: de abonnementsprijs is iedere maand 14,28? Ik heb Telfort 2 weken geleden al een mail gestuurd maar zij hebben niets laten horen. 300 belminuten a 14,28 is belachelijk duur en niet volgens afspraak. Ik wil hen dus contacteren maar hoe?

Wat moet er in de mail staan? welke klantgegevens e.d?
Heb ik een poot om op te staan?
Ik heb het contract dat is afgesloten nog steeds en er wordt heden ten dage nog steeds met ditzelfde abonnement geadverteerd. Het vervelende is dat in het contract geen prijs staat vermeld, maar het is na te gaan dat in september 2008 het abonnement 7,95 kostte.

Bij voorbaat dank,

Ryan
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.