Geachte lezer,
In jan. 2008 heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van T-Mobile om te informeren hoe ik mijn 2-jarig abonnement mobiele telefonie kon beeindigen. Telefonisch werd mij verteld dat ik met inachtneming van 3 maanden opzegtermijn per 15-04-2008 mijn abonnement kon beeindigen. Hiervan heb ik een afschrift per post ontvangen.Na 15 april echter gingen de rekeningen voor het abonnement gewoon door. Ook nadat ik hierover 2 keer telefonisch contact had gehad; 1 maal een email ( nooit beantwoord) en vervolgens 2 brieven ( tot op heden geen reactie op gehad) had geschreven.Tevens is de zaak inmiddels door T-Mobile overgedragen aan een incassobureau en heb ik een BKR-registratie ( dit heb ik op 30 okt. jl. geverifieerd).
Het totaalbedrag is opgelopen tot € 169,-.
Een uitleg-/ excuusbrief heb ik van T-Mobile nooit ontvangen, het enige wat ze me toesturen zijn nieuwe facturen,..........
Indien gewenst kan ik kopieen overleggen van de door mij verstuurde brieven, waarop nooit is gereageerd door T-Mobile.
Hoe kom ik uit deze situatie ?
Met vriendelijke groet,Theo van Haaren