BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

abonnementsbeeindiging T-Mobile

Bijdrage door gebruiker
08-11-2008
1 reactie

Geachte lezer,

In jan. 2008 heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van T-Mobile om te informeren hoe ik mijn 2-jarig abonnement mobiele telefonie kon beeindigen. Telefonisch werd mij verteld dat ik met inachtneming van 3 maanden opzegtermijn per 15-04-2008 mijn abonnement kon beeindigen. Hiervan heb ik een afschrift per post ontvangen.Na 15 april echter gingen de rekeningen voor het abonnement gewoon door. Ook nadat ik hierover 2 keer telefonisch contact had gehad; 1 maal een email ( nooit beantwoord) en vervolgens 2 brieven ( tot op heden geen reactie op gehad) had geschreven.Tevens is de zaak inmiddels door T-Mobile overgedragen aan een incassobureau en heb ik een BKR-registratie ( dit heb ik op 30 okt. jl. geverifieerd).

Het totaalbedrag is opgelopen tot € 169,-.

Een uitleg-/ excuusbrief heb ik van T-Mobile nooit ontvangen, het enige wat ze me toesturen zijn nieuwe facturen,..........

Indien gewenst kan ik kopieen overleggen van de door mij verstuurde brieven, waarop nooit is gereageerd door T-Mobile.

Hoe kom ik uit deze situatie ?

Met vriendelijke groet,Theo van Haaren

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.