BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

abonnement zakelijk bellen KPN

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
19-11-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Een aantal dagen geleden werd mijn vriend gebeld door de KPN of hij belangstelling had voor het pakket Zakelijk Belvrij van de KPN waarbij je voor 12,50 euro onbeperkt vaste nummers binnen Nederland kunt bellen. Daarbij werd verteld dat dit voor ons erg voordelig was omdat wij voor 15 euro per maand verbelden binnen Nederland. Mijn vriend heeft gezegd dat hij dit eerst wilde overleggen met mij en dat ze maar een informatiepakket moesten opsturen. Ook heeft hij heel duidelijk gezegd dat hij geen abonnement wenste en dat hij nergens aan vast wilde zitten. Tot mijn verbazing (je raad het al) kwam er gisteren een brief binnen met de mededeling dat wij Zakelijk Belvrij hadden besteld en dat wij voor 12,50 euro per maand onbeperkt kunnen bellen. Omdat ik nog van niets wist heb ik de KPN rekening van vorige maand bekeken en wat blijkt: wij bellen nu voor 15 euro per twee maand en nu moeten we dus 12,50 per maand betalen. Hoezo goedkoper uit?Maar ondertussen hebben ze me dus wel een abonnement hierop in de maag gesplitst met de mededeling dat deze binnen drie dagen aangesloten is. Ook wordt ons abonnement omgezet naar een Belbasis. Ik heb hier dus helemaal niet om gevraagd en ben nu dus veel duurder uit. Hoe kan ik dit het beste aanpakken en heb ik daarbij kans van slagen als ik onder dit abonnement uit wil?Helga

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.