BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

abonnement Youfone TV

Bijdrage door gebruiker
29-01-2021
8 reacties
Heb op 12 december een abonement op Youfone TV gevraagd.
Dit hebben ze 30 december actief gemaakt en was toen niet tevreden.
Heb gevraagd mijn abonnement te anuleren en na veel op en neer bellen en mailen kreeg ik het volgende antwoord:

Beste Paul Janssen,

Bedankt voor je bericht.

Je kan de bestelling binnen 14 dagen annuleren , na dag van bestelling . Je geeft aan dit gedaan te hebben , na activatie. Bij deze is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Het is mogelijk je abonnement af te kopen.

Hierbij betaal je alle resterende maanden van de overeenkomst, plus €25 administratiekosten in één keer. Indien je een afkoopfactuur wenst te ontvangen, verneem ik dit graag van je.

Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via MyYoufone. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 20.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9 222. Zaterdag zijn wij tussen 09:00 - 13:00 uur bereikbaar via de chatfunctie op onze website.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Sunita

wat kan ik hier tegen doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.