Vanaf november 2009 maak ik gebruik van een mobiel abonnement van vodafone. Tot en met eind mei verliep dit gebruik probleemloos. Totdat ik eind mei (pinksterweekend) opeens geen bereik meer had in mijn huis. Ik kan dus niet meer bellen thuis en smsjes versturen gaat zeer moeizaam. Ik ben al vanaf dat moment met vodafone in contact. Elke keer is er iets anders, een probleem met de mast, het ligt vast aan mij telefoon, aan m'n simkaart etc etc. Ik heb alles gedaan wat vodafone mij heeft aangedragen om te doen maar dit heeft nog steeds niet geresulteerd in een oplossing. Nu wacht ik al meer dan 2 weken op een antwoord van de "technische afdeling" aan de hand van een vragenlijst die ik moest invullen. Deze afdeling zou bepalen of het probleem opgelost kon worden. Zo niet dan zou mijn abonnement (dat officieel loopt t/m nov 2011) kosteloos opgezegd worden. Let wel! We zitten nu al 3 maanden verder!!!
Dit duurt toch véél te lang?! Hoe los ik dit op?!