BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnement verlenging Vodafone

Bijdrage door gebruiker
27-03-2013
20 reacties
Ik heb bij Vodafone mijn abonnement verlengd, met een bijbehorende nieuwe telefoon.
Telefoon is echter naar het verkeerde adres verzonden, en is nu kwijt.
Vodafone verleent in het geheel geen service, en legt het probleem bij mij ..de klant.
Ze gaan nu de telefoon zoeken, en ALS ze die gevonden hebben, komt hij hopelijk mijn richting op.
Hoe lang dat gaat duren, weet men niet, maar het nu duurdere abonnement is al overgezet, en het bedrag dat ik bij moest betalen voor de telefoon is al afgeschreven.
Vodafone haalt zijn schouders op, en hult zich verder in stilzwijgen.
Wat kan ik hier aan doen..
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.