BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnement Studentmobiel (provider Tele2), slechte service

Bijdrage door gebruiker
29-05-2014
5 reacties
Sinds begin november 2013 ben ik van Telfort overgestapt naar Tele2 en bij de fatuur van de maand april 2014 werd ik meteen verrast...

In deze periode ben ik een week in Turkije geweest waar ik paar keer ben gebeld, hierop heb ik het gesprek één keer weg gedrukt en de andere keer heb ik de oproep gemist. Ik heb niet opgenomen. Op mijn factuur was toch iets vreemds te zien; er is voor deze gesprekken ruim 30 euro in rekening gebracht. Op 23 april is er op precies hetzelfde tijdstip zowel een inkomende als een uitgaande oproep (elk 5s) op mijn factuur te zien. Op 24 april hetzelfde maar 6s. Deze zijn dus allemaal apart (vier keer) gefactureerd. Het nummer is 31640192940, het nummer van de voicemail.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en kreeg te horen dat ik binnen een week terug gebeld zou worden. Een week later kreeg ik een smsje dat ik hun moest bellen op hun 0900 nummer. De jongen van de klantenservice vertelde mij onzeker dat het standaard is dat gebeld worden in het buitenland geld kost, of je het gesprek nou wegdrukt of mist en dat dit bij alle providers het geval is. Bij T-Mobile was dit nooit het geval. Het komt er dus op neer dat je dus verschrikkelijke pech hebt als je gebeld wordt door iemand die niet weet dat je in het buitenland zit, elke oproep kost je ruim 2,50. Dit lijkt mij wel erg raar.

Ik heb op hun website veel gelijke klachten gelezen!! ik denk dat het een truc van Tele 2 is om hun klanten extra centjes te laten betalen!!!

vreselijke service van tele 2!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.