Geachte heer/mevrouw,
Op 4 januari jongsleden heb ik mijn abonnement bij Planet internet opgezegd. Tot mijn grote verbaasing kreeg ik een paar weken later een brief dat mijn abonnement is veranderd naar een abonnement zonder vaste telefoonaansluiting. Iest wat ik helemaal niet wil want ik wil gewoon van Planet af. Dus heb ik via de email gevraagd wat hier de bedoeling van is maar ik heb tot op de dag van vandaag daar nog geen reactie op gehad. Vandaag 28 februari kijk ik op mijn bankrekening en hebben ze in plaats van de normale €14,95/mnd €60,24 van mijn rekening afgeschreven. Hier op heb ik gelijk met Planet gebeld waar dit op slaat het enige wat ik te horen kreeg is dat dat het risico is als je je telefoonaansluiting opzegt. Ik heb toen tegen deze man gezegt dat ze dat wel even in een brief hadden mogen vermelden maar deze was van mening dat dit mijn probleem was en dat ik tot 7 juli 2007 dit bedrag moet blijven betalen. Mijn mening is dat dit gewoon complete diefstal is van de consument. En ik vraag me dan ook af wat jullie hier van vinden.
met vriendelijke groet,
Danny Kroeze