In 2011 ging ik samenwonen met mijn vriend en ben ik lid geworden van ONLINE.nl, hier was ik erg tevreden mee.
Januari 2014 zijn we verhuisd naar een ander dorp, en daarom belde ik naar Online om de verhuizing door te geven.
Dit kon, maar dan moest de (hele vriendelijke) jongen wel even wat veranderen in het soort internet. prima! Het internet wat ik in het ene dorp had kon niet mee naar dit dorp, dus fijn dat hij het aan kon passen
Nu, een half jaar verder zijn mijn vriend en ik helaas uit elkaar. Dus, allebei verhuizen! Heel vervelend allemaal.
Op mijn (en zijn) nieuwe adres is al internet aanwezig, wat ik ook niet kan veranderen. Toen ik mijn abonnement (na lang zoeken naar een opzegtermijn, stond nergens wat over!) op wilde zeggen, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was voor klanten van ná december 2013.
Dat is fijn, dacht ik, want ik ben al zo'n 3 jaar klant! Niet dus. Blijkbaar is er tijdens mijn verhuizing in Januari en geheel nieuw contract gemaakt en zit ik 2 jaar vast aan dit contract. Vervelend voor mij, maar dit was nou eenmaal zo.
Toen ik vroeg waar ik dit terug kon vinden, werd ik verwezen naar de algemene voorwaarden op de website. Maar deze bestaan niet voor de periode waarop ik mijn abonnement "Opnieuw afgesloten" heb, maar alleen de huidige av (voor contracten afgesloten vanaf april 2014) en de oudere av (tot augustus 2013)
Sta ik in mijn recht? NERGENS is terug te vinden dat ik niet mijn contract op mag zeggen!