BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

abonnement opzeggen na niet leveren GSM

Bijdrage door gebruiker
15-12-2003
2 reacties

Ik ben in oktober ingegaan op een actie van Telfort waarbij mijn (toen) huidige contract met een jaar werd verlengd en ik daarvoor met korting een telefoon kon uitkiezen. Deze zou volgens de actievoorwaarden ‘5 dagen na het verwerken van de bestelling’ bij mij thuis worden afgeleverd.Om een heel lang verhaal met 9 telefoontjes kort te maken na twee maanden was de telefoon nog niet besteld. Ik heb toen (een maandag) telefonisch laten weten dat dit ook niet langer nodig was en dat ik wenste af te zien van het contract. Vervolgens heb ik op een woensdag een aangetekende brief gestuurd waarin ik de gang van zaken heb uitgelegd en stelde dat ik het niet meer dan logisch zou vinden als het (verlengde) contract ontbonden zou worden.Hierna heb ik niets meer van Telfort vernomen en ben de zaterdag erna een nieuwe telefoon met abonnement gaan kopen. Toen ik deze ’s avonds zat te bewonderen, kreeg ik op mijn oude telefoon een SMS van Telfort dat mijn nieuwe telefoon besteld was!Mijn vraag: Kan ik onder dit contract uit? Zit ik er zowieso een jaar aan vast, of slechts drie maanden? Moet ik de telefoon die via TPG wordt verstuurd weigeren?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.