Wij gaan binnenkort verhuizen en gaan naar een ander netnummer (kan dus huidige telefoonnummer niet meenemen). Ik heb bij KPN de verhuizing gemeld en gelijk een ander telefoonnummer gekregen. Zij hebben ook de melding gedaan bij Versatel. We kregen twee mailtjes ter bevestiging: - aanvraag versatel breedband op nieuwe adres- verhuizing versatel breedband op nieuwe adres.Op hun site staat vermeld dat bij nieuwe aanvraag/aanleg je een nieuw jaarcontract krijgt. Tevens staat er op vermeld dat als KPN het ADSL mee kan verhuizen, versatel ook meeverhuisd (zonder nieuw jaarcontract).We hebben nav die twee bevestigingsmailtjes naar de klantenservice gemaild en die hebben gezegd dat we inderdaad een nieuw contract moeten nemen.Ik heb vanavond nog even met de klantenservice gebeld en gevraagd of het mogelijk is een abonnement te stoppen als ik ga verhuizen. Dit was niet mogelijk, dit kan gewoon meeverhuizen. Toen heb ik dus gevraagd hoe het dan met die mailtjes die wij ontvangen hadden zat. Ik heb hem gevraagd waarom ik mijn lopende abonnement niet mee kan nemen. Hierop kon hij geen antwoord geven en adviseerde mij een klacht te deponeren bij de klantenservice.
Ik vraag me af of ik bij verhuizingwel gedwongen kan worden tot een nieuw abonnement (terwijl ik mijn lopende abonnement gewoon wil voortzetten), terwijl ik mijn abonnement niet kan beëindigen vanwege verhuizing.
Wie heeft er advies?