Sinds een paar maanden wordt er een automatisch incasso gedaan bij mijn moedervan (telefoonbedrijf)Travagood. Hiervoor zou mijn moeder toestemming (telefonisch)hebben gegeven, Hetgeen niet zo is. Travagood heeft haar naar hun zeggen een bevestigingsbrief geschreven die zij ook nooit ontvangen heeft. Nu heb ik een factuur opgevraagd endeze staat op naam van iemand die hier 4 jaar geleden woonde (mijn moeder woont in een aanleunflat) en deze persoon isintern verhuisd. Het is een 0900 nummer wat ik moet bellen en dus heel veel geld kost.0,30 eurocent per minuut. Is er iemand die mij meer kan vertellen over Travagood of Intranet, want ik vertrouw dit absoluut niet. Ik heb al wel de laatste automatische incasso terug kunnen boeken. Dus ben benieuwd of er meer mensen zijn die met dit telefoonbedrijf te maken hebben of hebben gehad.
bedankt (vooral namens mijn moeder, want die heeft er slapeloze nachten van=89 jaar)
sonja