BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

abonnement bij Travagood/Travanet

Bijdrage door gebruiker
08-12-2008
4 reacties

Sinds een paar maanden wordt er een automatisch incasso gedaan bij mijn moedervan (telefoonbedrijf)Travagood. Hiervoor zou mijn moeder toestemming (telefonisch)hebben gegeven, Hetgeen niet zo is. Travagood heeft haar naar hun zeggen een bevestigingsbrief geschreven die zij ook nooit ontvangen heeft. Nu heb ik een factuur opgevraagd endeze staat op naam van iemand die hier 4 jaar geleden woonde (mijn moeder woont in een aanleunflat) en deze persoon isintern verhuisd. Het is een 0900 nummer wat ik moet bellen en dus heel veel geld kost.0,30 eurocent per minuut. Is er iemand die mij meer kan vertellen over Travagood of Intranet, want ik vertrouw dit absoluut niet. Ik heb al wel de laatste automatische incasso terug kunnen boeken. Dus ben benieuwd of er meer mensen zijn die met dit telefoonbedrijf te maken hebben of hebben gehad.

bedankt (vooral namens mijn moeder, want die heeft er slapeloze nachten van=89 jaar)

sonja

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.