Hallo
EindJauari heb ik mij aangemeld bij Tele2(VisionGold)na eerst een paar telefoontjes met ze gepleegt te hebben omdat de overstap van de ene internet provider naar de andere provider vaak erg gepaart gaat met moeilijkheden. Nee hoor bij hun zou dat klakkeloos verlopen. Ik heb toen maar de overstap gewaagt. het begon al goed.Inplaats dat ik op 4 Maart aangesloten zou worden werd het eerst 12Maart toen 27 Maart toen 16 Maart toen 12 maart toen 29 Maart. uiteindelijk zou ik dan aangesloten worden op 20 Maart . De installateur kwam netjes de 20ste, Toen bleek dat ik alleen een Internet verbinding kreeg, de telefoon zou ongeveer de 26ste aangesloten worden maar ik kreeg een overschakeling waar ik niets van zou merken. De tv gaf diverse foutcodes aan en het bleek dat deze pas de 26 geactiveerd zou worden
Mijn internet viel steeds weg en ik kreeg fout op fout ,De Pc liep ook steeds vast en ik moet hem via de aan/uitknop steeds opnieuw opstarten . dit heeft nu bad clusters op mijn schijf opgelevert..uiteindelijk deed mijn tv het pas op 5 April
Maar slecht af en toe. telkens weer kreeg ik foutecodes hetzelfde geld ook dus voor mijn Internet en Telefoon.In het begin kreeg ik een brief dat mijn abonnement in gaat 5 dagenna de aansluitijng . Tot mijn grote verbazing kreeg ik later de nota om te betalen per 21 maart tewijl ik alleen een hele slechte internetverbinding heb .. Nu nog steeds zit ik met en Interneten telefoon en tv die af en toe maar werkt. er ligt daar nu een boek met geschiedenisvan mijn telefoontjes en mailtjes . Nuligt het allemaal weer aan de instalatie ener moet weer een monteur bij komen (werd gezegt op 12 maart ,nog steeds niets gehoord) want de modem zit vol met foutcodes. Ik heb ze een e-mail geschreven dat ik zolag mijn verbindingen niet in orde zijn ik niet van plan ben om te betalen . Nou dat kan ik volgens hun wel vergeten want het is een automatische incasso en dat kunnen ze niet zomaar stopzetten want dan schakelen ze een incassoburo in en dat gaat mij dan weer een hoop geld kosten .Maar ik hoef toch niet te betalen voor een product dat niet deugdelijk is.Als ik in de winkel een product koop .dat achterafniet werkt kan ik dat product toch terigbrengen en mijn geld terug krijgen . Ik heb hier alle mailtjes van tele 2 ook uitgeprint liggen . Kan iemand mij zeggen wat mijn rechten zijn . of wat ik hier verder aan kan doen .
vr gr Marina van Thal