BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnement bij Simpel

Bijdrage door gebruiker
30-12-2011
4 reacties
Hallo,

Ik had een vraag.
Ik heb bij simpel een abbonement die vorige week woensdag (21 december 2011) is ingegaan. Alleen nu wil ik wegens ontevredenheid weer weg bij simpel. Contact gehad en hun zeggen dus dat ik er nu 2 jaar aan vast zit en dus maar moet betalen. Ik ben inmiddels al bijna 60 euro kwijt voor 2 dagen abonnement.
Want de eerste dagen kon maar de helft van mijn contacten mij bereiken omdat het vanuit telfort niet goed werkte. Iedereen met een tefort simkaart kon mij niet bellen of smssen. Paar dagen later kreeg ik ineens bericht dat ik werd afgesloten omdat ik mijn bellimiet zou hebben bereikt, hoewel ik deze telefoontjes niet gepleegd heb.
Aantal keer telefonisch contact gehad en hun zeggen dat ik dan maar mijn belplafond omhoog moet zetten wat mij nog meer geld kost.

Nu heb ik weer gebeld dat ik mijn contract stop wilde zetten, dit kon volgens hun niet omdat ik er nu 2 jaar aan vast zou zitten.
Mag dit nog wel? Ik dacht namelijk dat een aantal jaar geleden was besloten dat instanties als deze dit niet meer mochten doen? Dat je iedere maand op mocht zeggen?

Met vriendelijke groet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.