hallo
ik heb een abonnement van t-mobile heb hem verlengt naar sim only alles zou het zelfde blijven alleen zou ik geen telefoon krijgen tot dat ik de rekening kreeg 67 euro normaal verbel ik 12 euro en nam nog zo,n 200 a 250 bel minuten mee dus schrok ik enorm ik bellen wat ze niet hadden verteld was dat het geen teling meer was van secondes maar minuten waren geworden dit is mij echt niet verteld ze bood haar excuus aan maar daar koop ik toch niets voor kan dit allemaal zo maar ? mvg yolanda