BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnement

Bijdrage door gebruiker
03-02-2009
3 reacties

Hallo , september jl. heb ik een abonnement voor twee mobieltje bij Simpel genomen. En wel voor twee jaar, dus vanafoktober jl. belde ik dus via Simpel. Ik lette altijd goed op mijn bel te goed, dat ik niet over mijn bud'get kwam! Maar in de eerst week van november zag ik dat Simpel geld van mijn bankrekening afschreef waar ze geen recht op hadden,dus ik boekte dat terug, ongeveer een week later zag ik dat Simpel het bedrag weer had afgeboekt. Ik heb hun toen per mail laten weten dat het afgeboekte onterecht was, ik heb hun machting toen ingetrokken> Daarna kreeg ik bericht van hun incasso bureau dat ik moest binnen drie dagenbetalen. Ik heb ze opgebeld en gezegd dat Simpel onterecht geld afschreef, ongeveer een week later erkenden ze hun fout, later trokken ze dat weer in, en moest ik wel weer betalen.Ik heb mijn Simpel sim-kaarten aan hun terug gezonden, en bel nu via een andere provider. Nu zag ik vorige week dat Simpel via een ander banknummer weer geld afschreef, ikwou het weer terug boeken, maar de bank liet mij weten dat ,dat niet kon wantdit banknr was geen incasso nummer. Dus op zo'n manier lukt het Simpel toch nog aan geld te komen. Nu wil ik van mijn abonnement af, maar naar hun zeggen kan dat niet, want het abonnement loopt niet eerder af dan in 09-09-2010. Maar wie wil er nu via zo'n provider bellen, ik niet in ieder geval.Ik weet dat ik mijn geld kwijt ben maar ik wil van dat abonnement af!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.