Mijn abonnement bij T-M0bile liep af in dec 2010 zelf gebeld naar provider of hij stilzwijgend verlengd werd dit was niet het geval moest een ander abbonnement nemen, had Relax 250 sim only.
men stelde voor ongeveer hetzelfde te nemen Relax 20 sim only met dezelfde prijs van rond de 10 euro,ben hiermee akkoord gegaan ,na 2 dagen gebeld te hebben merkte ik dat ik wel dezelfde prijs ging betalen maar dat ik maar 135 min kreeg in plaats van 250 moet ik dit accepteren wie weet wat te doen