BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonement opzeggen bij Simpel.nl

Bijdrage door gebruiker
29-07-2012
2 reacties
Ik heb sinds 11-11-11 een abonnement afgesloten bij Simpel.
Op het begin was ik heel tevreden met het aantal sms'jes en belminuten, maar na verloop van tijd wilde ik graag ook wat MB er bij kopen, maar dat wilde ik er wel wat aantal sms'jes vanaf, omdat de kosten anders te hoog werden en het aantal sms'jes dat ik nu heb niet meer nodig heb.
Toen ik Simpel hier over wilde bellen, kon ik ze niet bereiken.
Ik heb het daarna nog meerdere malen geprobeerd maar Simpel is niet bereikbaar!
Je kunt helemaal niet met ze praten, en als je ze eenmaal aan de lijn hebt hangen ze op als ze horen dat je geen nieuw abonnement af wilt sluiten.
Ik vind dit heel vervelend en ik wil dat ook graag van mijn abonnement af!
Heeft iemand hier ervaring mee, en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.