ik heb getracht bij kpn een abonement afte sluiten ik heb dat gewoon miijn gegevens geven maar moest zelf een gratis 0800 nummer bellen om mijn simkaart te activeren ik heb dat gedaan maar werd drie uur lang van het kastje naar de muur gestuurd ik kreeg uiteindlijk om 19.00 te horen dat mijn sim kaart niet geactiveerd was maar waarom dat was moest ik de volgende dag maar bellen dus dat deed ik maar toen hadden ze een compter storing dus konden ze mijn nog niets vertellen toen ik vervolgens naar de kpn winkel reed en mijn verhaal uitlegde kon ik daar bellen en was ik er zo door heen was en erwerd mijn verteld dat ik 400 euro borg moest betalen voor de telefoon met abonemend omdat ik geen vasten telefoon met abonomend had weeten jullie meschien hoe ik dit op moet lossen want ik ben niet van plan om 400euro te betalen om een telfoon te krijgen die oficeel niks kost