BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abbonnements datum aangepast door fout algebeld.nl

Bijdrage door gebruiker
20-01-2009
7 reacties

Ik heb in september een een telefoon abonnement afgesloten via algebeld.nlDit is een vodafone abbonnement en kreeg hier een nintendo wii en telefoontje bij. Het abonnement zou ingaan op 15 december aangezien ik mijn nummer wilde behouden (HI).17 december was simkaart nog niet actief, en heb ik contact opgenomen met algebeld. Deze zouden per mail een reactie sturen.Begin januari niks gehoord. Maar kreeg wel ineens een nieuw vodafone contract in mijn brievenbus met een nieuwe simkaart zonder begeleidende brief. Het contract zou ingaan in april.Hier ben ik het niet mee eens natuurlijk en heb gebeld met algebeld. Moest maar weer een mail sturen. Wel kon de medewerker vertellen dat mijn telefoonnummer verkeerd was doorggegeven aan vodafone (volkomen de fout van algebeld.nl)Heb een mail gestuurd hoe zij dit op gingen lossen en hoe ze de geleden schade (4 maanden te lang abonnement) gaan vergoeden.Na wat heen er weer gemail willen ze niet meer dan 40 euro betalen. Hier ben ik het uiteraard niet mee eens. Ik wil nu graag de koop ontbinden. Kan ik dit zo maar doen, en hoe?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.