begin dit jaar sloot ik een abbo af bij simpel.eenmalig kostte het mij 75 euro
dezelfde maand trokken ze me 7,50 af.de bank wil niet dat ik rood sta dus storneerde dat bedrag.simpel stuurde mij een brief dat mijn sim was geblokkeerd.om er maar van af te komen heb ik nu in totaal 8 brieven geschreven.en 1 email gestuurd. vorigeweek belde ik met simpel en vroeg hun of ze ook de binnenkomende post lazen.de man vertelde dat alles werd gelezen.en hij zei als ik 122 euro zou betalen alles van de baan was.deze week kreeg ik bezoek van een deurwaarder...kosten 418 euro en simpel zelf stuurde mij alsnog een nota...165 euro
de man vertelde me vorige week dat ik was geroyeerd sinds maart 2011.op hun nota stond duidelijk aangegeven tot en met juli 2011.
kat en muisspelletje of de een weet niet wat de ander doet.simpel gaat erg simpel met mensen om.zolang hun maar geld kunnen krijgen.wie kan mij helpen want ik wordt zo langzamerhand gek van die simpele zielen