BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

abbonement Simpel

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
16-11-2012
  •  
3 reacties
  •  
Mijn dochter (verder ik genoemd) heeft een aantal maanden een abbonement bij Simpel.
Geen problemen ermee, maar toen ik eind September naar Frankrijk ging voor een uitwisselingsprogramma van school (voor 6 dagen) ging het mis
Ik activeerde bij Simpel een buitenland belbundel.
Ter waarde van € 20.
Het werkte niet.
Toen ik begin Oktober dit er weer af wilde halen, kon dit niet. Zolang de contracttermijn loopt tot 03-08-2014, moet ik elke maand € 20 extra betalen, terwijl ik dit niet gebruik, het nooit gewerkt heeft en ik het voor die termijn helemaal niet kan betalen.
Ik heb niet de voorwaarde goed gelezen.
5 maal heb ik ondertussen een mail gestuurd, maar Simpel blijft zeggen dat het niet veranderd kan worden.
Ik ben 13 jaar heb een krantewijkje en een beetje zakgeld.
Ik kan die € 20 extra niet betalen.

help

hoe op te lossen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.