BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Aanspraak maken op garantie ASUS

Bijdrage door gebruiker
20-11-2013
4 reacties
Ongeveer twee jaar terug heb ik bij de web-winkel Digitique in Zutphen een ASUS-moederbord gekocht met 3 jaar garantie.
Sinds juli j.l. is deze defect. Sinds dat moment probeer ik dit ding gerepareerd te krijgen.
Hiervoor heb ik een RMAnr. nodig. Echter het bedrijf Digitique geeft niet thuis. Ze zijn niet bereikbaar. Zowel telefonisch als per e-mail.
Ik heb, ook al in juli contact opgenomen met ASUS, maar die weigert te repareren, omdat het via de leverancier moet.
Wat kan ik ondernemen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.