Mijn vriend had een abonnenment bij debitel en is per 1 januari 2007 overgestapt naar symio.In dec kreeg hij eentelefoontje van debiteldat hij achter liep met betalen en dat dit zo snel mogelijk betaald moest worden anders werd zijn telefoon afgesloten.Hij heeft toen afgesproken met deze man dat hij het de 19e over zou maken omdat het eerder niet zou gaan.Mijn vriend heeft toen ook uitgelegd dat hij zijn telefoon nodig had om het geld via het internet bankieren over te kunnen maken.De gene van de klanten service ging hier mee akoord en wist dus dat het geld niet de 19e bij hun op de rekening zou staan maar een dag later.Toch is zijn telefoon afgesloten (ondanks de afspraak).Nu moet mijn vriend dus aansluitings kosten betalen terwijl hij hier over heeft gebeld.Als hij nu naar de klantenservice belt weten ze nergens van of moet hij op een ander tijdstip terug bellen.Er werd gezegd stuur maar een email heeft hij gedaan. Als recatie hier op had debitel zijn voice mail ingesproken dat hij even moest terugbellen. Toen hij dit deed wisten ze weer nergens van af en konden hem niet verder helpen. Hierop heeft mijn vriend weer een e mail gestuurd en hier geen reactie op gekregen.
24 feb. ontving hij een brief van debitel dat hij binnen 2 dagen het bedrag van 39,76 moest betalen omdat er anders een incasso bureau aan te pas zou komen.
Moet hij dit nou zomaar betalen of geld de telefonische afspraak met de gene van de klantenservice ook gewoon.