eind juli ben ik gaan internetten via adsl van het net. Het was een actie waarvoor geen aansluitkosten betaald zouden hoeven te worden. Toch zijn deze wel afgeschreven. Na een aantal mailtjes werd gezegd dat ik de aansluitkosten na drie maanden terug zou krijgen. Nu na drie maanden heb ik weer een mailjte gestuurd en nu wordt gezegd, dat er in die tijd geen actie was en ik dus geen aansluitkosten terug zal krijgen. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt en er eventueel iets aan gedaan hebben?