We zijn al even klant bij OnsBrabantNet, we waren tevreden en bij een verhuizing hebben we gevraagd of ze weer voor de aansluiting willen zorgen. Het is een bestaande woning maar er lag nog niets (kabel of glasvezel) vanuit de straat naar de woning. Duidelijk gezegd, maar begin mei stonden ze voor niets bij ons, ze konden niet aansluiten want er lag nog niets! Paar weken later kwam Reggefiber, maar zonder aankondiging dus wij waren niet thuis.
Toen is het heen en weer gebel begonnen. Ze wezen naar elkaar en kwamen niet. Totdat ik dinsdagavond 18 juli een bericht geplaatst heb op Facebook. Ze werden snel en donderdag 20 juli is Reggefiber gekomen om het naar binnen te leggen en OnsBrabantNet om het aan te sluiten. Helaas zat er nog geen "licht" op de kabel. Daarvoor moest nog een knopje omgezet worden door Reggefiber. Dat zouden ze vrijdag doen. Niets. Verschillende keren contact gehad, niets. Dinsdagmorgen gaf ik aan dat ik de kwestie bij jullie neer zou leggen. Ik werd meteen gebeld door een derde partij VolkerWessels Telecom. Knopje is omgezet. Morgenochtend hebben jullie internet. Woensdagochtend niets. Weer gebeld. Duurt 24 uur, tot 17.00 uur. Maar weer niets....
Nu ligt het weer bij OnsBrabantNet, maar wij zijn moedeloos...
We weten niet meer hoe we nou kunnen reageren, wie we moeten bellen. Hebben jullie advies?
En inmiddels hebben wij al maanden geen TV, geen telefoon (vast) en geen internet. De kosten van mobiele data lopen op. Kunnen we deze kosten verhalen?