BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

aansluiten en afsluiten

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-02-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Sinds kort ben ik overgegaan van Essent naar Tele2. Bij opzegging van bij ESSENT heb ik, per ongeluk een foute woordkeuze gebruikt waardoor niet alleen mijn verbinding voor de PC per 1 februari werd verbroken doch tevens dekabelverbinding voor de TV hetgeen nooit mijn bedoeling is geweest. Meteen ESSENT maar"even" ( 20 minuten moeten wachten!!) gebeld en de zaak uitgelegd. Het antwoord was als volgt:

1. De verbinding kan niet zo snel worden hersteld.2. We zullen Uw opdracht per brief bevestigen en daarna een monteur sturen. 3. Alle kosten komen voor Uw rekening.

Kan iemand mij uitleggen waarom een(her-) aansluiting zo lang moet duren en waaromer dan een monteur speciaal naar mijn woning moet komen? Ik begrijp hier niets van.

Bij voorbaat mijn dank!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.