Hallo,
Wij hebben een auto gekocht 13750.00 euro zonder eerst op internet te hebben gekeken, thuis aangekomen wilde we de auto laten zien aan familie
Bleek dat de auto op internet wordt aangeboden voor de prijs van 10750.00 euro, ik heb gelijk gebeld en de reactie was dat het een fout op internet betrof. en dat ze het zullen veranderen als oplossing krijg ik nu een dvd speler in de auto,
echter bleek de volgende dag nog steeds de prijzen niet aangepast te zijn en heb ik weer gebeld deze keer kreeg ik te horen dat ze er niet op kunnen komen en dat ze het druk hebben. ik kon de auto onmogelijk voor dit bedrag meenemen. en kreeg bij dit telefoontje nu 6 maanden bovag garantie erbij.
Wat moet ik hiermee doen???