Ik heb momenteel een ADSL- direct abonnement met telefonie bij Wanadoo tot 1-4-2006. Net jes opgezegd per 27-2-2006 om per 1-4-2006 naadloos over te gaan naar KPN- Internetbellen. Fout, dat kan dus niet omdat ik nog een lopende ADSL (bbned) heb , niet van KPN.
M.a.w. Ik kan pas per 1 april 2005 een aanvraag indienen bij KPN. Dus zit je zo'n 12 tot 13 weken met niets. het schijnt zo te zijn dat de lijn helemaal wanadoo vrij moet zijn. dat is toch belachelijk. je geeft al in 27/2/2006 aan om per 1/4/2006 over te stappen. kan de opta hier wat aan doen? Net zoals met energie leveranciers onderling laten regelen. KPN wil zeker geen klanten terug!
Bovenstaande wilde ik regelen via bencom.nl en die bevestigede het bovenstaande ( heeft ons foutief geinformeerd).
Is hier geen passende oplossing voor. dit is toch niet te bevatten voor de gewone consument?het lijkt wel een politiek spelletje
groet,
Rob de goeij