BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Aanmelding bij XMS Glasvezel

Bijdrage door gebruiker
25-05-2010
2 reacties
In februari is in mijn meterkast glasvezel afgemonteerd. Op 17 maart jl. heb ik mij bij XMS aangemeld voor een alles-in-één abonnement. Hiervan de dag erna een bevestiging ontvangen. Hierin wordt gesteld, dat "de aannemer die het netwerk in uw wijk aanlegt u zal benaderen om een datum en dagdeel af te spreken, waarop er iemand langskomt om uw woning van een verbinding te voorzien".
Op 15 april (telefonisch) geinformeerd naar de status. Hierop kreeg ik te horen, dat de monteur contact met mij zou opnemen. XMS 'kon' mij ook niet doorverbinden met de monteur of hem een mailtje sturen.
Op dinsdag 11 mei via mail mijn teleurstelling uitgesproken met de mededeling, dat ik de aanmelding ongedaan wil maken. Zij leveren (of informeren) namelijk volgens mij niet binnen een redelijke termijn.
De reactie van XMS (d.d. 15-5): "Helaas kunt u uw aanvraag niet zonder meer annuleren. U bent met XMS een overeenkomst aangegaan waarbij u ten minste ee jaar een pakket bij ons moet afnemen." Hieropvolgend geeft XMS aan dat ze wel "contact kunnen zoeken met de aannemer om te vragen wanneer uw adres op de planning staat" (NB de glasvezelkabel is al afgemonteerd in mijn meterkast - is hen vanaf het begin bekend).
Dit is nu 10 dagen geleden. Tot op heden geen reactie.
Hoe kan ik handelen, om de aanmelding definitief te ontbinden?

Bvd voor uw reactie, Mark
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.