Geachte Heer/Mevrouw,
Gedurende de maand april heb ik regelmatig contact gehad met KPN. Het gaat om het volgende:
Begin maart heb ik bij KPN een Interactieve TV set besteld voor levering na 1 april aangezien ik tot 31 maart in het buitenland werkzaam was. Bij thuiskomst bleek het pakket reeds gearriveerd te zijn.
Nadat alle privé zaken op orde waren heb ik het pakket geopend. Toen bleek dat de samenstelling van het pakket niet toereikend was voor de woning waar ik woon. Er zat een verbindingsdraad bij, die tekort was. Vervolgens ben ik op het internet gaan kijken wat daar aan te doen was. Er bleek een aanbieding te zijn voor een gratis "draadloze verbindingsset". Telefonisch heb ik daarover informatie gevraagd. Toen bleek dat zonder dat daarover informatie op het internet stond er aanvullende condities aan verbonden werden. Het was niet geldig voor bestaande Interactieve TV abonnee's, zo werd mij gemeld.Dat stond niet in de advertentie op het internet. Ik heb het uitgeprint.
Uiteindelijk is mij na veel telefonie het toch gratis aangeboden. Het zou opgestuurd worden, aangezien ik al zo lang abonnee was( sinds 1946). Het is nooit gearriveerd. Vandaag belde ik wederom en men meldde mij dat ik er toch voor moest betalen. Desgevraagd kan ik de printout opsturen.
Alban Wijngaarden