BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

aanbieding aldi

Bijdrage door gebruiker
25-07-2012
32 reacties
Zijn er vandaag, d.d.25-7-2012, nog meer mensen bij Aldi een USB stick 32GB gaan kopen en kregen te horen 'uitverkocht'? De winkel was 8 minuten open en ik met nog vele achter mij gingen mopperend met lege handen de deur uit.
Het vreemde is dat Aldi kennelijk geen e-mail adres heeft waar je met je klacht terecht kunt. Heeft iemand soms dit adres?
Voor zich 'manager' noemende medewerkers van Aldi plak ik hierbij mijn mail aan ze.

Bij deze laat ik u weten dat ik mij behoorlijk in de maling genomen voel door Aldi. U heeft voor vandaag, d.d. 25-7-2012, een USB-stick met 32GB in de aanbieding voor 12,99. Een prima aanbieding, ware het niet dat er per vestiging 20stuks zijn geleverd. Op het moment dat ik bij de kassa aan de beurt was, waren ze uitverkocht en let wel, de winkel was 8 minuten open! Er ontstond heel wat heisa bij de mensen ook achter mij en ik heb direct de klantenservice gebeld in Bleiswijk om mijn verhaal te doen. Het antwoord van uw medewerkster was; we konden er niet meer inkopen. Ik weet dat dit een broodje aap verhaal is omdat Aldi wel een compleet vrachtschip volgestouwd met USB sticks had kunnen kopen in Azië.
Mocht u nu met een antwoord komen dat u een verkeerde inschatting heeft gemaakt met de inkoop, dan kan ik u melden dat u niet geschikt bent voor deze job. Anderzijds kunnen we ook denken dat het een z.g. ‘lokker’ is en dan kan ik u vertellen dat ik uit frustratie mijn andere inkopen ben gaan doen bij Jumbo en de smart tv heb ik nu ook in de winkel laten staan.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.