Beste KASSA mensen,ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zo zachtgezegd door MS belazerd. Ik heb een HEEL lang verhaal, maar zal het proberen kort te houden. Aankoop van mijn 360 was in dec 2006, en hij ging voor het eerst stuk in juli 2007. Het is nu april 2008 en sindsdien is hij 7 keer "gerepareerd". De een-na-laatste keer betrof het mijn DVD speler, en hij maakte een raar geluid bij het afremmen van de disc, dat niet hoorde. En hiervoor stuurde ik hem met een diepe zucht en toen al weinig vertrouwen naar MS. Kreeg ik hem terug , was het moederbord vervangen en het probleem nog steeds in de DVD speler. Ik hun weer bellen en vragen wat hun daar allemaal doen?!! Beetje verkeerde onderdelen vervangen. Nou een 2e lijns medewerker aan de lijn gehad, en dit gaf mij eerlijk gezegd enige hoop, en dacht dat ik serieus genomen werd. Hij zou met zijn bevoegdheden notities erbij zetten dat ik het laatste ontwerp DVD speler erin wilde (de BenQ) en laatste ontwerp moederbord (Falcon) om nou voor goed van de RROD af te zijn en van het DVD probleem. Ik krijg vandaag mijn xbox terug, en zit er gewoon weer een brief bij "Moederbord vervangen"!!!!! Ik ben het nu echt zat, en ga nu hulp zoeken, want MS zijn service vertrouw ik niet meer. Ik heb V&D (de verkoper) al gemaild met het verhaal. En ik volgde KASSA toen met dat kras probleem wat ik gelukkig (nog) niet heb gehad. En daarom kom ik nu hier.. help mij..