Ik heb op 16 juni 2006 een nieuwe Asus notebook gekocht. Op deze notebook zit 24 maanden fabrieksgarantie. Na 2 weken hield het geluid er mee op waardoor mijn laptop werd opgehaald voor reparatie. Daarna heb ik er ruim een jaar geen problemen mee gehadtot datongeveer 1.5 maand terug mijn beeldscherm er voor de helft mee op hield. Mijn laptop werd weer op gehaald (2e keer) en ik kreeg 'm heel netjes weer binnen 4 dagen terug. Ze hadden er een compleet nieuw LCD scherm in geplaatst maar tot mijn verbazing zaten er nog strepen door het beeld. Ik bellen met Asus. Asus zegt "wilt u van de strepen even foto's sturen?" Ik zei "geloven jullie me niet? Kunnen jullie straks zelf niet met jullie eigen ogen zien dat hij nog steeds niet goed functioneert?" Asus zegt: "eerst foto, dan komen we 'm weer halen".Okok, als het niet anders kan...foto's gestuurd, laptop opgehaald (3e keer) ...laptop deze keer 2.5 week weg. Kreeg ik 'm weer terug en de strepen zaten er nog steeds. Weer Asus gebeld. Zijn ze 'm weer komen halen (4e keer)Asus belt: meneer wilt u even foto's sturen anders krijgt u uw laptop binnen twee dagen retour (kapot weer retour)...Ik boos Asus gebelt. Ik zei "waag het eens om mijn laptop weer kapot terug te sturen, ik heb al foto's gestuurd" en jawel hoor, 7 dagen later....laptop weer in huis...jeeee dacht ik....maar ze hebben weer niks gedaan...er zitten nog steeds strepen op het beeldscherm. Nu willen ze weer komen ophalen maar ik ben het zat!! Ik wil eigenlijk een nieuwe...6 tot 8 weken zonder mijn werk-computer?? Belachelijk!!!
[edit - verwijderd door de redactie]
Weet iemand of ik na 4 keer opsturen recht heb op een nieuwe? Ik kan dit nergens terug vinden.
Met vriendelijke groet,Jorrit P